niedziela, 8 lutego 2015

BEZGLUTENOWA PASTA JAGLANA Z PAPRYKĄ I DYNIĄ


Zostało mi pół szklanki puree z pieczonej dyni. Trochę mało żeby upiec ciasto lub ugotować zupę. W sam raz na pastę do chleba. 
Powstało smarowidło z kaszy jaglanej, papryki i pieczonej dyni. Idealne na śniadanie  lub na koniec dnia.







Składniki:


  • 1 szklanka ugotowanej kaszy jaglanej;
  • 1 duża papryka czerwona;
  • ½ szklanki puree z pieczonej dyni;
  • 2 średnie cebule;
  • 3 ząbki czosnku;
  • ½ łyżeczki papryki chili;
  • pieprz;
  • sól;
  • olej;

Wykonanie:

Paprykę pokroić na małe kawałki i podsmażyć na oleju na małym ogniu. Tak by była miękka, ale nie zrumieniona. Zmiksować lub przekręcić przez maszynkę.

Cebule drobno posiekać i zeszklić na oleju. Pod koniec dodać czosnek przeciśnięty przez praskę i chwilę smażyć.

Ugotowaną kaszę jaglaną, puree z dyni, zmiksowaną paprykę, podsmażoną cebulę z czosnkiem i przyprawy połączyć i dobrze wymieszać.

I już!




8 komentarzy:

  1. uwielbiam kaszę jaglaną i dynię- pasta extra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Ja też lubię kaszę jaglaną, choć ostatnio w mojej kuchni było jej mniej. Postanowiłam to naprawić:)

      Usuń
  2. bardzo lubię takie pasty, chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie się prezentuje :) Czegoś takiego nigdy nie robiłam, ale mój paprykarz z kaszy jaglanej i marchewki wygląda podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna pasta, z chęcią bym jej spróbowała ;)

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda super, kasza jaglana oraz kremowa dynia musi rewelacyjnie smakować rozsmarowana na świeżym, chrupiącym pieczywie :) na pewno wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko czego potrzeba do szczęscia!

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba dzisiaj też przygotuję jakąś pastę z kaszy jaglanej! :)

    OdpowiedzUsuń